lørdag 7. april 2012

bast kurv / kopp

ja den kom jeg over på ene blomsterfortetningen her nede, mulig det kan være Bloomingville da siden de fører det...står ikke noe på den da ..men uansett ...den bare måtte jeg ha... men da jeg kom hjem var det liksom litt sånn ehh...hvor passer den inn da.... skitt au ... ender vel opp ute i hagestuen den da.... kjenner du deg igjen ?? kjøpe noe som ser SÅ flott ut for så og komme hjem og liksom bare ehhh... øhhh.... hmm ...




Men den vil jo passe flott utenfor fant jeg ut, så kan jeg jo ha noen fine planter med litt friske farger på oppi der.... eller...hmm ...  må nesten le litt for egentlig så liker jeg den ikke i det hele tatt.... så hvorfor den ble med meg hjem ...det aner jeg faktisk ikke *ler*




hmm, spraye hvit ??  mulig...dekorere litt mer ...hmm .... nei denne store saken her har gjort meg gal ...totalt påske gal ... og du , jeg prøvde ut litt fine påske blomster oppi den men "belive me" et såg bare om mulig enda verre ut ... *dåne* 

Hva hadde du gjort ??





3 kommentarer:

  1. Hei Babsy, kurven var både tøff og søt på en gang!
    Du, jeg har også en rokkokko stol som du har på siden her, er litt nervøs for å gå i gang med oppussing for jeg er en kløne..men det er jo så fiiint med sånne stoler....
    Ha en god påske videre!
    Klem, M

    SvarSlett
  2. Var no fine denne kurven.
    Men veit jo at brunt ikkje er heilt deg. Eg har ein nesten maken i kvitt. Vil du ha den? :)

    SvarSlett
  3. Hei, ja noen ganger blir det slik - hvor passer dette, hvorfor kjøpte jeg den? Kanskje hvis du sprayer den hvit og setter noen riktig fargeglade blomstrende planter i den - på hagebordet?

    Hilsen Torgunn S.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails