mandag 9. januar 2012

nok jul ... nå er det snart vår dere *ler*


ja det er jo slik i blogglandia... blogger i evigheter om julen som skal komme og når den er nett så vidt over så er det klart for våren ...og jeg er jo nett lik jeg da .... julen er for lengst vekke og dette lover jeg er det siste bildet av noe rødt  på min blogg helt frem til julen 2012 *ler*


 og god hjelp til og rydde fikk jeg jo da Joey gikk amokk på garnkurven min ....  enda godt han lot være og gnage på de flotte bambus pinnene mine denne gangen da..hmm ...  hvorfor skal det være så ufattelig godt og ligge oppi en kurv med alpakka garn da ?? hvorfor ligger han ikke oppi garnkurven jeg har nede med vanlig "sokke garn" oppi da hmm ....



 men men , hvertfall er huset mitt nå helt julefritt igjen  og det er herlig dere...rett og slett herlig ...hvitt og rent og alt er som det skal igjen .....  så da tar jeg sikte på og blogge litt mer om hus og hjem fremover mot våren dere..... og jeg GLEDER meg .... er så lei av disse stormene også jeg ...Berit, Dagmar, Cato og nå kom han derre Emil og stormet for fult her..... *dåne*  nesten så jeg må lime lyktene mine fast i underlaget utenfor her , ja for jeg er mektig lei av og bære de ut og inn alt ettersom disse stormene finner det for godt og titte innom ...



Hvordan er det hos deg ?? går du fri fra stormene der du bor ??




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy



1 kommentar:

  1. Skjønne pusen♥ kan godt forstå at alpakkagarnet er godt å ligge på.. myyykt og godt ;)

    Her har det herjet med vind og guffent vær, ikke noe vits å tenne lys i lyktene på trappa for og si det slik ;)

    Ønsker deg en FIN Tirsdag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails