torsdag 26. januar 2012

Baronesse fløyel

Nå er ikke jeg en person som faller for reklame på tv da,  men jeg må innrømme at jeg ble litt fristet til og hoppe vekk fra den tradisjonelle malingen min som da er Lady halvblank interiør 40 og over til den fantastisk flotte Baronesse fløyel som skulle være SÅ deilig matt og fin og male med..  hmm .... prisen for en tre liter var vel stiv da med sine 550,- men det stod jeg i ( inviterte i et par slike spann når jeg først hoppet i det ) .... og vet du .. jeg angrer ikke et sekund... FOR en deilig flott maling og male med og du verden så flint det ble .... anbefales på det sterkeste om dere skal male treverk folkens :))




 Kjøpte dette skapet fra de jeg kjøper leiligheten av , et flott og veldig praktisk skap egentlig :)) ... men siden det var mørkt så ville jeg selvsagt ha det hvitt.... som om det var noen tvil over det  *ler* 




Taaa daa, skapet etter to strøk maling er nydelig flott  ... nå venter det på og  få enda et strøk ( mulig to ) før jeg setter på flotte blanke krystall knotter på det ... blir så fint atte ;)

Joda har malt det hvitt innvendig også , men argh...for et musk og male inni de sprossen da dere.... hvordan jeg fikk det til aner jeg ikke men to nye malekoster klarte jeg og bruke opp bare på de sprossegreiene der.... *fnis* 




se hvor  hvitt og fint det ble inni da.....  var jammen godt jeg fikk tak på dette skapet for jeg trengte vist masse lagringsplass... nesten så jeg lurer på om tingene mine har formert seg på flyttelasset .. hmm, hvor i all verden hadde jeg alt dette her før  ... kan ikke huske at det var SÅ mye liksom ....  *klørmegihodet*




Ønsker dere en strålende flott dag alle sammen :o)


Klem fra Babsy


7 kommentarer:

  1. Så flott at du er tilbake på bloggen :-) Liker :-)
    Skapet ble nydelig! Skjønner at det var endel jobb å få det til men du verden for ett flott resultat :-)
    Håper det går bedre med deg nå.
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  2. Skapet ble kjempefint når du malte det hvitt, skulle nesten ikke tro at det er samme skap! Forstår at det var mye jobb å male i alle sprossene, men når resultatet ble bra så er det vel fort glemt? Holder på å prøve ut en ny maling jeg også, og den koster 500 kr for 1 liter, så du trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å ha kjøpt dyr maling (hi,hi).
    Lykke til med videre rydding/flytting og malearbeider. Jeg synes du er dyktig ♥
    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. wow ..så fint det ble... jeg har prøvd en del malings typer...Og noe er jeg fornøyd med andre ting ikke... lurer på hvor du kjøper denne... ble veldig nysgjerrig =)))

    ha en fin torsdag =)

    kerstin

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hei Kerstin , Tusen takk for det :))) ... denne malingen kjøper jeg nede på den lokale malerforetingen vår , Frodes fargehandel , så den er vel og få tak i på de fleste malerforetinger vil jeg tro , så hør innom et slikt sted og spør dem :)))

    SvarSlett
  6. Kjekt å ha deg tilbake på bloggen :) Skapet blei kanon fint, etter masse arbeid. Hva med å ha et lyst stoff i dørene ?? Det hadde nok blitt fint..

    SvarSlett
  7. steiki så flott da blei, kan kje sammanliknas m sånn så da va... skikkelig flotters!!!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails