søndag 9. mai 2010

mye fint på Nille ....



I dag har vi vært i konfirmasjon til min flotte Gudbarn Magnus, 
og  han var jeg bare SÅ stolte av... flotteste konfirmanten i hele bygden vår :o)

Kakene jeg laget falt i god smak *heldigvis*  ja for jeg får litt prestasjonsangst når det er slike store forsamlinger jeg skal bake til.... men som sagt så gikk det kjempefint ... skal blogge bilder derifra når jeg har innhentet løyve fra dem de gjelder - ikke alle som vil legges ut på det vide nettet og det respekterer jeg fullt ut :o)



På lørdagen varjeg forresten innom for og handle ingridienser til disse kakene og da plumpset jeg selvsagt innom Nille og du verden så mye fint det var kommet i "sommer ting og tang"  ... og når det er hvitt og blått, ja da smelter ho Babsy vet du :o) Likte særlig godt de flotte pottene, de ser litt grå ut på bildet, men de er faktisk isblå og kjempeflotte .... jeg tror jeg skal ha dem til krydderurtene som snart skal pottes om :o)

Blå og hvite store saft kopper  kr14.90,-  --  Liten blå og hvit plastbolle kr 14.90  --  Blått serveringsfat kr 39.50,-  --  Stor bolle kr 39.50,-  --  Saftmugge kr 39.50,-  Salatbestikk kr 12.90,-  --  Blomsterpotter kr 29.90,- 



Har du noen favoritt farger for sommeren ?


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


1 kommentar:

  1. Likte tavle/oppslagstavlen din :)
    Er enig i at Nille plutselig har masse fint :) Virker som dei har bytta litt stil...
    Ha ei fin veke! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails