søndag 30. mai 2010

Mitt nye stol prosjekt ...


Kjøpte meg en utrolig stilig gammel stol inne på bruktbutikken ene dagen, Jeg likte den fordi at det er ikke noe særlig dill og dall på den, den er bare helt enkelt og greit en stol der den står !!
Såh ...  den stolen bare måtte jeg ha , for jeg kunne se den for meg i helt andre farger ... mulig at den skal bli hvit eller mulig jeg går for grå denne gangen ?  ... hvem vet .... uansett... den skal selvsagt males og trekkes om,  og jeg lover at det vil bli kjempe store forandringer på den :o)

Tror jeg starter på dette allerede i morgen jeg.... men det får bli etter loppisen jeg skal på klokken 12... Jeg gleder meg helt vilt... håper jeg finner mange fine skatter der nede .... ja for jeg elsker og kjøpe gammelt og pusse det opp som jeg vil ha det, tingene får liksom litt mere sjel da føler jeg !?




Og du ... se de herlige små blå blomstene som spirer og gror i det ene bedet mitt, de er jo aldeles nydelige... blomstene er kjempesøte og blåfargen er rett og slett nydelig !! Noen av dere som vet hva de skjønne skapningene under her heter ? 

Joda ... jeg liker bomster, men da vi kjøpte dette huset for bare 2 år siden , var det så utrolig mange flotte blomster og busker og roser og i det hele tatt .... og jeg innrømmer det at jeg ikke vet navnet på over halvparten av dem emgang...  derfor jeg så fint spør dere der ute :o)



Hvordan liker du bloggbildene mine best ?  Helt enkle vanlige bilder ? Rute med 4 bilder i ?  
Eller de nye som jeg laget med de søte blå blomsene her ?


Jeg setter kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy

3 kommentarer:

  1. Hei, hei! Det blir spennede å se hvordan stolen blir! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min og hjertelig velkommen som følger!

    SvarSlett
  2. Eg syns blomsterbildene var nydelige,ja i måten de er satt sammen på og fargene ikkj eminst!!Men ikkje bruk sammen teknikk på alle bildene bruk litt forskjellig :))

    Blir spennende å se den stolen! Jammen er du flink altså!!

    Kos deg og ha det GØY på loppis, spennende å SE hva du finner!!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Spennende prosjekt med den stolen,gleder meg til å se resultatet. Jeg syns bildene er finest enkle men blomsterbilder er fine sånn som du la det ut. Vet desverre ikke navnet på den planten,men søt er den.God Søndag :)Klem.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails