lørdag 19. januar 2013

gammelt vindu


ja et gammelt vindu ble "redningen" for meg da jeg hadde en vegg til overs,  etter en stor omøbelering her hjemme....hadde en vegg som skrek etter litt opperksomhet....fant et gammelt vindu som jeg da hang opp litt stasj på og hengte det på denne veggen ...utrolig dekorativt og selvsagt også litt anderledes....




har flere vinduer som jeg bruker til veggdekor, men da i form av bilderammer.... dess mer slitte de er dess mer liker jeg dem ... lurer også på og lage med et aldri så lite drivhus ute til våren av noen av dem, ja for gamle vinduer jakter jeg på hele tiden og jeg har endel av dem nå etterhvert også :)))





maling som flasser og hengsler som ruster i kantene... det er bare sååå lekkert spør du meg :)))


bruker du gamle vinduer i din dekor ?? og hva bruker du dem til i fall ?? ... mulig du har en  link til bilder...blir utrolig glad for det , gøy og se hvordan andre gjør det også :)))












1 kommentar:

  1. yes i do... henger de opp med nips i :)
    fint du har d....

    klems

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails