fredag 30. september 2011

70 talls party

 he he , jeg lover et blogg innlegg om partyet og joda, det ble tatt bilder men de fleste var med mobilkamera så kvaliteten ble rett og slett for dårlig og legge ut på bloggen synes jeg ...og OM de passer og legge ut her er jo også en sak *ler*
Men joda, skal man ha party så skal man ha party og vi elsker og showe så her satt man og sydde kostymer til langt på natt og du verden så gøy vi hadde det ...  Vi valgte litt mer sånn hippie stil vi da ... med skikkelig sleng i busene .... som jeg for øvrig sydde av noe grusomt brunt fløyel stoff jeg fant på en loppis en gang i tiden .... *ler* er jo det jeg sier, alt jeg kjøper vil komme til og bli bruk for en gang i fremtiden *ler*



 Babsy mamma og Babsy datteren Christina i fult utstyr  *ler*  på bildet er jo ikke kofferten i rødrutete stoff som man brukte til håndveske da men pytt sann, det var skikkelig gøy og det er faktisk helt sant når jeg sier at jeg gleder meg til neste gang det skal arrangeres noe slikt :))

 hmm, er man virkelig så galen som dette ... ja man er det her , skal det være så skal det være.. ikke noe sånn halvveis her i huset  nei *ler*

 Går du på slike party når de popper frem ? Og om du går stiller du i kostyme ??

her var det mange som stilte i kostymer, alt fra Abba til hippie ( mye mellom der gitt ) Skulle gjerne delt felre bilder, men må høre med de aktuelle "personene" om tillatelse til og legge bilder av dem ut først :))



peace`n love 


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)

Klem fra Babsy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails