tirsdag 8. februar 2011

til barnebarnet

så fant jeg på loppisen denne utrolig herlige kofferten ... den skal hun ha her hos mormor og samle skattene sine oppi vet jeg :)  var den ikke bare utrolig søt da dere, men røde friske marihøner overalt ....




at den var litt slitt på håndtaket gjør den bare så mye mer sjarmerende synes jeg , det viser at en liten pike har brukt denne masse masse før den nå gikk videre til min lille prinsesse Nina Alexandra  :) 




fant mye annet flott også, men men kan liksom ikke blogge hver eneste ting man drar i hus heller da.... huff så kjedelig blogginnlegg det hadde blitt med alle de kjøpene og loppisenen jeg radr rundt på *hi hi * 

.... men men, det var  FAU som hadde loppemarked og der finner man vel egentlig mest av barneleker og ting og tang ....  jeg fant hvertfall masse fine - rene og hele leker med meg hjem jeg denne gangen....  bare og vaske den litt og spraye med steriliseringspray,  så er de klare til og bli utforsket av ivirge barnehender  neste gang ho mormor Babsy får besøk :) 




Minner også om min give away som du finner her inne


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott dag i dag :o)


Klem fra Babsy


5 kommentarer:

  1. Den kofferten var bare nyyydelig, den blir nok satt pris på og lekt mye med fremover:)

    SvarSlett
  2. Loppisfunn er alltid kjempestas å se så bare kom med dem du:)
    Nusk koffert ja, husker jeg hadde en slik rød.)

    SvarSlett
  3. Enig med shabbylishious her, bare kom med alle loppene, sånt elsker vi å få sjå. :D

    Var knallfin den kofferten, og fin blir den til å oppbevare småleker i. :)

    SvarSlett
  4. Herlig koffert!!!

    God helg!!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  5. For en koffert - koffert med stil :D Kan tenke meg ho blir superglad og at den blir fylt med mange fine skatter :D

    Ha en superflott helg :)
    Legger deg til på følger:)

    Klem fra Malin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails