søndag 13. februar 2011

morsdag


Gratulerer så mye med dagen alle mammer der ute.


så godt det er og være mamma når alle dine herlige små husker deg på morsdagen .... et kort - en blomst ...en god klem , en nydelig  hilsen ..... jeg er heldig og jeg verdsetter mine små så ufattelig mye !!!

Det første jeg fikk i dagmorges var en aldeles nydelig hilsen på facebook, fikk rett og slett tårer i øynene... her er hva hun skriver :   Gratulera sååååå masse med morsdagen mamma, da e berre ein grunn for at eg valgte deg til mor, og det fordi du er best, i ALT. Ingen kunne formet meg bedre enn det du har gjort :)

Så kom neste med verdens herligeste klem og masse gratulasjoner til den beste mammo i heile verden !! 
....  og så kom jo  minsten på 10 år  hjem med et ufattelig herlig kort,  som han hadde laget akkurat slik som han trodde mamma ville like det .... med gammeldagse engler på .... smelt..... hvor herlig kan et kort bli  ..... og jaaaa, det var akkurat sånn mamma ville ha det :)



og ifølge kortet er jeg : verdens beste mamma, j eg er snill ..... 
jeg er flink til alt og ikke minst jeg er aller best :)



Jeg har samlet på nesten alle mine mordagskort fra barna mine siden de var små , det er så herlig og ta dem frem og lese sånn innimellom  .....




og blomster ..... blomster sier mer en tusen ord sies det, og når min ene håpefulle kommer med en så nydelig skatt til mamman sin , sammen med en kjempegod klem og to og tre og fire..... sukk ....


.....  tusen tusen takkk alle sammen, mamme elsker dere over alt på denne jord, jeg er rett og slett stolt av dere , hver eneste en av dere og jeg kan ikke få si det nok :

Hundrevis av stjerner på nattehimmelen.
Hundrevis av skjell på badestranden.
Hundrevis av fugler synger i vrimmelen.
Hundrevis av fugler på den varme sanden.

Hundrevis av duggdråper på grenen.
Hundrevis av humler i blomsterengen.
Hundrevis av sommerfugler på plenen.
Men bare én så herlig barneflokk i den hele vide verden. 


Minner også om min give away som du finner her inne


Ønsker deg og dine en fortreffelig flott morsdag videre :o)


Klem fra Babsy


3 kommentarer:

  1. Jeg pleide å synes det var litt tull med morsdag (bare handelsstanden som skulle tjene penger), men nå når jeg er mamma selv er det jo utrolig koselig! Man trenger jo ikke dyre presanger, hjemmelagede kort er det fineste som fins, synes sønnen din har vært kjempeflink!

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  2. Håpar du har hatt ei fin helg og at formen er betre. :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails