fredag 14. april 2017

daffedag






av og te så får eg da for meg at eg skal bli så sporty og sprek liksom, glemma alt som hette migrene og elendighet - frisk luft vil gjera meg så bra atte - då e da nemlig ADHD som drive og presse  på meg her...hmm, ok men da e ikke bare te og bli sprek når du har ADHD ser du, nei for då må da selvsagt vera rette kle til da og så må me ha rette sko til da og rette drikkeflaske, ja du vett alt  må planleggast og leggas te rette 100 % perfekt må det vera ...nemligt... kle har eg jo , masse fine kari traa ..og drikkeflaske e uo to date masse fine tupperware så då va da bare sko som mangla då - gode joggesko MÅ eg ha meg ...... hoppe i bilen og fere ned på butikken...

der såg eg et par driiiiiitfine Addidas sko som eg bare måtte ha veit du , herlighet dei va fine - dei kjøpe eg og tenke atte da ikke va joggesko men sneakers så då får heller  den sporty delen venta .... da springe jo ikke ifra meg vel ...hmm, komme heim igjen og flate ut på sofaen med netflix igjen - strålandes fornlyde med sko handelen eg ja... at eg hadde verk langt oppi leggen dagen etter eg hadde trødd med dei i Bergen ein heile dag e jo ein anna sak ..... sukk ...




Coutinho e glad for at mammo lar strikketøyet ligga i dag - han elska og ligga sova på da mjuka garnet og strikkeriene ...skjønnaste pusen te mammo .... eller me har to katta og den ander e nett lika herlige Julius heite han - han like ikke ligga på strikketøyet, noop han flata ut og sovne nett der da skulle falla han inn, e me trøtt så flata me ut er nok mpttoet hans, enten da e midt i dørkarmen eler om da e på trappo ....  haha - så fiiine atte , e beibiane mine da der  ( sjøl om den eine no e nesten 7 kilo )






eg hekla forsten litt te eg når eg først satte i gang med da - denna gongen blei da sånne ugle som alle lagde ei stund, eg fant et bilde og rpøvde hekla utifra dei, men du verden så store dei blei ..haha

fekk plass på hyllo mi dei der for eg synes sjøl atte eg fekk dreisen på detta heklegreiene her no, mulig eg må laga litt fleire - hadde egbare kunna lert meg sånne hekleoppskrifter , da e jo så sjuuukt masse fint der ute - men eg kan da ikke så eg bare ser på bildet eg så prøve eg hekla så da ligna mest muligt liksom  - nett som ungane *ler* 


nei - no får eg gjera nåke her tenke eg.... go klem te deg fr ameg :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails