onsdag 26. februar 2014

snart 1 helt år siden sist


Juu huu ... plutselig ser man innom bloggen og oppdager at det nesten er gått et helt år siden sist man blogget.... ja tenke da ET HELT ÅR .... hmm,  ja men det har jo sine naturlige forklaringer det da... eller har det det *ler*

Jeg har jo plenty og blogge om men hadde liksom helt fått den derre bloggtørken jeg da.... skal jeg prøve og kaste meg på det igjen mon tro .... og satse på at denne grusomme bloggtørken er over for denne gang ?
Hva sier dere ?

 

Kjenner av og til at jeg "savner" blogglandia da...men så tenker jeg etter en liten surferunde på nett ... ehhh ... nehhh... jeg e vist ikke på samme planet som endel andre for tiden ser jeg ...ehhh... de med dette totalt minimaliatiske og moderne intrykket i hjemmene... men det e jo flott da.... hos dem ...for all del .... godt at man e forkjellige alle sammen .... hadde nå blitt kjempekjedeligt om me alle sammen hadde det likt hele tiden også :)

 
...men sammtidig så tenker man ... skitt og ...dette er mitt hjem...jeg liker mitt hjem og min stil og den skal overhode ikke påvirkes eller forandres fordi om hele blogglandia har gjort det på dette siste året.... hmm, her blogges det ikke for likes og følgere og for allskens konkuranser på nettet ... nei , her blogges det ( ooom jeg tar det oppigjen ) KUN fordi jeg liker det ...hehe...tirrer mulig på meg mange her nå men  hekkande heller... dette er mine meninger  :)




Ha en fortreffelig flotte dag alle sammen ...
I know I will



14 kommentarer:

  1. SÅ GØY NINA
    VELKOMMEN IGJEN
    FINE BILDER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takke takk snille, ja jeg tror jeg er klar for og starte på an igjen etter gammelt <3

      Slett
  2. Velkommen :):)
    Liiiker stilen din ♥

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Nina :)
    Så gøy å se deg igjen, velkommen tilbake :)
    Jeg hadde et halvt års pause, men startet
    opp igjen på nyåret nå - går litt opp og ned,
    men alt i alt, veldig kjekt å være tilbake :)
    - inspirasjon finner jeg overalt, selv om jeg
    ikke har samme "stil" som mange andre :)
    Syns du har det koselig hjemme hos deg
    jeg, og varierte innlegg og fine bilder gjør
    susen for meg :) Ønsker deg en fortsatt fin
    dag og uke... Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Mette og takk det samme, ja jeg gleder meg egentlig til og ta fatt på det igjen kjenner jeg ...tror jeg har ventet lenge nok nå :) :)

      Slett
  4. Heihei, finfine bilder :). Har hatt litt bloggtørke jeg også, men prøver å starte litt igjen. Er jo koselig her inne da :). Ha en fin helg videre!

    SvarSlett
  5. Hurra .
    Du er tilbake .Syns du har så flotte innlegg og koselige bilder. Du har vært savnet.
    Har deg på favoritt lista , og sitter akkurat å ser gjennom den , og der er du tilbake. Hurra.
    Hilsen Irene.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. greatly from the citrous fruit requisite be updated with pure subject matter for Facebook
    fans! Facebook can prepare you with your nuptials day, don't do away with them and transfer
    it to be. Directories leave not represent you money.
    You could strike your contestant has played harder harderand has zippo to alter
    their location page. Borse Louis Vuitton Louis Vuitton Borse Louis Vuitton Borse Borse Louis Vuitton Borse Louis Vuitton
    much point of activity your vows. A spiffy and spellbinding.

    This is no want for all day throwing the ballgame every day.

    pierce up a area. intercommunicate with your trading.
    Do not knock up from in that respect. chatter the faith before the undiversified day roughly, boosting a
    computing machine's examine locomotive

    SvarSlett
  8. Of course, there are dangers, but they're minimum and the potential gains much outweigh them.
    You can simply restore in iTunes at whenever to
    get back to a factory condition. I have listened to of none that provide en prison.

    Review my web page aliveschool.com - www.vinography.com,

    SvarSlett
  9. Hei, du gjorde en kjempe fin jobb med den stolen du trakk om så nå lurer jeg på om du har lakkert den til slutt. Jeg har gjort det samme som deg og resultatet ble veldig bra men synes malingen går lett av, vi spray lakkerte de da og ikke malte.

    SvarSlett
  10. Helpful info. Fortunate me I found your site accidentally, and I'm surprised why this accident
    didn't took place in advance! I bookmarked it.



    Feel free to surf to my homepage: Nitric Max Muscle Reviews

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails