tirsdag 7. september 2010

Plutselig var det blitt September .....



Da var vi på full fart inn i en ny uke , og plutselig skriver vi September dere .....dagene går fort synes jeg,  det er jo snart jul  igjen - og godt er det .....  *ler* 

Her koser vi oss ute så ofte en bare kan .... solen skinner og det er varmt og godt ute om dagene. Så har jeg hatt besøk av datter og svigersønn fra Haugesund i helgen  :o)   Det medfører at innesysler som blogging desverre blir satt litt til sides, men nå bare måtte jeg sette meg ned og skrive et aldri så lite innlegg følte jeg :o) 

Hvordan er det hos dere da ?  Sol og fint vær ? 



Jeg har forresten så utrolig mange ideer i hodet mitt om dagen , det er så mye jeg skal lage fremover .... må bare finne litt ekstra tid innimellom jobb og hus og hage arbeide .....  Skal levere fra meg endel  hobbyarbeide nå i helgen til en messe som skal være, og da blir det tomt i hyllene, så derfor må det jo skapes noe nytt her på mitt hobbyrom ja.... 




Så skal jeg kjøpe inn maling og male den flotte benken min bror laget ....  den skal få stå på fremsiden av huset,  under det ene vinduet der ute og ønske alle besøkende hjertelig velkommen til oss :o)

Det er nesten helt utrolig hvor kreativ han er min bror..... benkene ser rett og slett ferdigkjøpte ut !!og joda, bilder kommer vet du, både før og etter :o)




Hva du pusler med om dagene da ?   Noe nytt og spennede på gang ?


Ønsker dere en strålende dag alle sammen :o)
Jeg setter også kjempestor pris på en hyggelig kommentar min venn.

Klem fra Babsy


4 kommentarer:

  1. Hei, Spennende å se på den benken når den blir ferdig. Her i Østfold er det strålende sol....
    Fine ting du har tatt bilder av. Jeg er av den som har mange jern i ilden samtidig, høsten er en fin tid til å være kreativ, hekler, syr hardanger, maler møbler....listen er lang. koser meg med dette.
    Ha en fin høstdag videre!

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!

    Jeg har også mange kreative tanker i hodet, men ikke alltid like enkelt å sette dem ut i livet når en går i permisjon med en gutt som akkurat er i startåle/krabbe-fasen;). Har lyst å sy, strikke, hekle... u name it. Får se hva jeg får tid til fremover:) Noen julegaver hadde jo også vært kjekt å fått til.....

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. her i huset er det masse vi må få gjort men ting tar ting og i vårt tilfelle koster det desverre mye penger. gleder meg til å se benken som din bror har laget. ønsker deg en flott dag videre :-)
    klem

    SvarSlett
  4. Hei Babsy
    Har vært innom deg mange ganger, men har dessverre ikke vært såååå flink til å legge igjen en kommentar i det siste… feriefolk på besøk, sen ferie på oss – og nå dette fantastiske flotte været vi har hatt!!! – blir vel litt bedre på bloggingen når styggværet kommer tenker jeg ;) Men har nå sittet lenge her å kost meg, mye fint du viser… Elsker den herlige hagedammen du har laget, så koselige… og NYDELIGE vimple du har laget ♥ Vaskerommet ditt ble også kjempeflott, kjempegøy å se forskjellen :) Ønsker deg en fortsatt fin uke i det nydelige været vi har. Klem fra Mette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails